خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,191

جونیور در آستانه اخراج از پرسپولیس

جونیور در آستانه اخراج از پرسپولیس
مهاجم برزیلی سرخپوشان پایتخت که در اکثر بازی های این تیم به عنوان زوج علی علیپور در خط حمله حضور داشت از ترکیب پرسپولیس بیرون ماند تا با توجه به عملکرد قابل قبول امید عالیشاه شانس کمی برای بازگشت به ترکیب اصلی داشته باشد.

عملکرد ضعیف جونیور که باعث شده تا گابریل کالدرون نیز دست از فرصت دادن به او بردارد و شرایط جدیدی را برای این بازیکن ایجاد کند.

جونیور به دلیل عدم موفقیت در ترکیب پرسپولیس در آستانه خروج از لیست این تیم در نیم فصل قرار گرفته است. به نظر می رسد کالدرون نیز مشکلی با رفتن جونیور و جذب یک مهاجم دیگر در نیم فصل ندارد تا دست مدیران باشگاه را برای توافق با این بازیکن باز بگذارد.

قرارداد این بازیکن برای یک فصل ۵۵۰ هزار یورو بوده که طوری تنظیم شده است که در صورت عدم تمایل باشگاه به ادامه همکاری با وی، جونیور بدون دریافت مبلغ اضافه از لیست تیم کنار گذاشته می شود.

جونیور در حالی به پایان فوتبال خود با پیراهن پرسپولیس نزدیک می شود که مسئولان باشگاه تصمیم دارند این موضوع را در آرامش حل و فصل کنند.

مهاجم پرسپولیس تا پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر پنج بار در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته است. او که در دوران مدیریت ایرج عرب با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد، همین گزینه گابریل کالدرون برای حضور در تهران بود.

عرب که قصد داشت گزینه های کروات و ازبکستانی را به کالدرون بدهد زیر فشار هواداران مجبور به بستن قرارداد با بازیکن مد نظر کالدرون شد تا اینگونه یکی از گران قیمت ترین و بیهوده ترین خریدهای پرسپولیس صورت بگیرد.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که فکرش را هم نمی کرد مهاجم خارجی او با انتقادات تند و تیز اهالی فوتبال در ایران روبرو شود حالا به فکر جایگزین مناسب برای جونیور است. بازیکنی که در ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل ماشین سازی در جام حذفی نیز حضور داشت اما نشان داد راه دروازه را بلد نیست تا به احتمال فراوان همراه با برف زمستانی تهران، چمدانش را ببندد و پرسپولیس را برای همیشه ترک کند.

برچسب‌ها: جونیور مهاجم پرسپولیس پرسپولیس خارجی خرید پرسپولیس بیهوده ترین خرید ناکارامدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

92 پرسپولیس17941398/08/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi