خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

سقوط چهار پله ای تبعات شکست در منامه

سقوط چهار پله ای تبعات شکست در منامه
همان طور که پیش بینی می شد شکست تلخ در منامه تبعات سنگینی برای جایگاه ملی ایران در رنکینگ فیفا داشت تا برای اولین بار طی چند ماه گذشته ایران سقوط چند پله ای در جدول را تجربه کند و از آن بدتر در قاره آسیا سایه سنگین سامورایی ها را روی سر خود حس کند.

مارک ویلموتس و شاگردانش بعد از برد 14-0 مقابل کامبوج که عملا میانگین امتیاز چندان بالایی به خاطر جایگاه بسیار نازل حریف درجه سومی از قاره کهن نداشت در بازی حیثیتی با بحرین در منامه شکست بدی را تجربه کردند تا همین نتیجه ناامیدکننده میانگین امتیازات منفی زیادی به حساب ایران واریز کند.

در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، ایران به سه پله سقوط با کسب امتیاز 1505 در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفت تا تیم هایی مثل لهستان، اوکراین و اتریش با پیشی گرفتن از تیم ملی باعث چنین سقوطی شوند. جالب این که تونس هم برحسب این که در ماه گذشته بازی رسمی و دوستانه ای نداشت از ایران پیشی نگرفت در غیر این صورت ایران تا مرز سی تیم پایین می آمد.

برچسب‌ها: ایران بحرین_ایران بحرین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 2

116 @red Eagle@1398/08/02

6قرمزته: فقط بلدن به تیم های ضعیف گل بزنن

3 آبان (10:10)


Fc>barca: حیف وقتی که صرف نگاه کردن بازی کردم

3 آبان (00:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi