خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

گروه‌بندی لیگ دسته دوم مشخص شد

گروه‌بندی لیگ دسته دوم مشخص شد
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران در دو گروه 14 تیمی قرعه کشی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه رقابت های فوتبال ایران در دو سطح لیگ برتر و دسته اول، گروه بندی شد، سازمان لیگ تکلیف رقابت های لیگ دسته دوم را هم مشخص کرد.

براساس قرعه کشی انجام شده، 28 تیم در دو گروه با هم رقابت می کنند تا در پایان رقابت ها، دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم به رقابت های دسته اول صعود کنند و تیم های دوم هم با یکدیگر مصاف دهند، تا برنده آنها به عنوان تیم سوم صعود کننده به دسته اول مشخص شود.

در گروه الف این بازی ها، تیم های شناخته شده ای نظیر کارون اروند خرمشهر حضور دارند که امتیاز داماش گیلانیان در اختیار آنها قرار گرفت و همینطور می توان به نام هایی نظیر فولاد نوین اهواز، شهرداری فومن، شهرداری همدان و کاسپین قزوین اشاره داشت. در گروه "ب" این مسابقات نیز تیم هایی نظیر پاس همدان، چوکا تالش، ایران جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، سردار بوکان، شهرداری بندرعباس، شهرداری بم، نفت امیدیه و شهرداری ماشهر حضور دارند که این گروه را نسبت به گروه اول، حداقل از نظر شناخته تر بودن تیم ها، دشوارتر می کند.

برچسب‌ها: لیگ 2 ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

237 هایزنبرگ کبیر1398/06/07

Avatar.: کامیاران نه اوالان کامیاران عشقه تیم شهرم

7 شهریور (11:13)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi