خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,206

قطعا جذاب‌ترین دربی سالهای اخیر برگزار خواهد شد

قطعا جذاب‌ترین دربی سالهای اخیر برگزار خواهد شد
بازیکن پیشین پرسپولیس و استقلال تهران ضمن اشاره به تغییرات به وجود آمده در کادر فنی دو تیم در این فصل، گفت: شک نکنید که جذاب‌ترین دربی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 روز یکشنبه پیش رو در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این نودمین تقابل دو تیم در تاریخ است و فرزاد آشوبی که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد می‌گوید جذاب ترین دربی سال‌های اخیر خواهد شد.

آشوبی ابتدا با اشاره به برگزاری این مسابقه در هفته های ابتدایی گفت: این که این بازی مثل سالهای گذشته در اواسط فصل برگزار نمی شود خوشحال کننده است چون پرسپولیس و استقلال بدون کوچکترین ترسی بازی خواهند کرد.

فرزاد آشوبی ادامه داد: تغییرات به وجود آمده روی نیمکت دو تیم نیاز به زمان دارد تا عیار کالدرون و استراماچونی را برای هواداران پرسپولیس و استقلال مشخص کند. با این حال فکر می کنم دیدگاه آنها درباره فوتبال تهاجمی باعث شود تا جذاب ترین دربی چند سال اخیر را شاهد باشیم.

وی در ادامه احتمال محتاط بودن هر دو تیم برای کسب تساوی را نزدیک به صفر دانست و گفت: استراماچونی و کالدرون به قدری حرفه ای هستند که توصیه ای برای نباختن و محتاط بودن داشته باشند. آنها میل خودشان به فوتبال زیبا را در دربی نشان خواهند داد.

آشوبی درباره پیش بینی خود از نتیجه این دیدار گفت: واضح است که پرسپولیس شانس بیشتری برای بردن دارد. این تیم کمترین تغییر را در لیست بازیکنان خود نسبت به فصول گذشته داشته است و همین امر سبب می‌شود آنها با آمادگی بیشتری نسبت به استقلال وارد زمین می‌شود. از طرفی من مطمئنم استقلال بازی هجومی خواهد داشت و روز سختی را برای خط دفاعی پرسپولیس ایجاد خواهد کرد.

برچسب‌ها: فوتبال ایران پرسپولیس استقلال فرزاد آشوبی دربی گابریل کالدرون استراماچونی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

225 Nancy1398/06/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi