خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

ستاره بارسلونا همبازی سردار می شود؟

ستاره بارسلونا همبازی سردار می شود؟
مالکوم یک سال قبل و با انتقالی جنجالی از بوردو راهی بارسلونا شد اما فصل اول هرگز بر وفق مراد وی پیش نرفت. در حالیکه هواداران باشگاه رم در فرودگاه در انتظار استقبال از مالکوم بودند، وی پیش از سوار شدن به هواپیما تصمیم خود را تغییر داده و پیشنهاد رم را رد کرده و راهی بارسلونا شد.

اما مالکوم در فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت و یا حتی سکوها تماشا کرد. حالا و با ورود آنتوان گریزمان، بارسلونا دیگر علاقه ای به حفظ مالکوم ندارد و نشریه مارکا از زنیت به عنوان مقصد احتمالی این وینگر برزیلی نام برده است.

البته بارسلونا که فصل قبل برای خرید مالکوم از بوردو مبلغ 41 میلیون یورو پرداخت کرده بود، علاقه ای به فروش وی به کمتر از همین رقم ندارد و به نظر می رسد پرداخت چنین مبلغی برای تیمی مانند زنیت دشوار باشد.

اخیرا ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به مدیران تیمش گفته تمایل دارد به ترکیبی خلوت و سبک تیمش را راهی اردوی پیش فصل ایالت متحده کند و به همین دلیل بهتر است مالکوم سریعتر به فروش برسد. سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در ماه های اخیر عملکرد قابل تحسینی در این تیم ارائه داده و حالا ممکن است وی در فصل بعد با یکی از بازیکنان پیشین بارسلونا در لیگ روسیه همبازی شود.

برچسب‌ها: مالکوم ستاره بارسلونا سردار آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

107 سپاهان تیران0071398/05/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi