خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

اینیستا: دی یونگ یک خرید عالی برای بارسا است

اینیستا: دی یونگ یک خرید عالی برای بارسا است
وی در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد پیوستن فرانکی دی یونگ به بارسا گفت:« جذب این بازیکن بااستعداد و جوان اتفاقی استثنایی و بسیار خوب برای بارسلونا است. او بازیکن بسیار بااستعدادی است و آینده درخشانی در انتظارش است. بارسلونا بازیکنانی در میانه میدان خود دارد که به دی یونگ کمک خواهند کرد تا در تیم جا بیفتد.»
اینیستا ادامه داد:« بارسلونا فصل قبل عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها یک بازی ناامید کننده در لیگ قهرمانان برابر لیورپول باعث شد تا آنها حذف شوند. تیم به جذب بازیکنان باکیفیت و سرنوشت ساز نیاز دارد. نمی دانم که آیا بازیکنان جدیدی راهی بارسلونا خواهند شد یا نه اما این را می دانم که تیم به زودی همه جام ها را به دست می آورد.»
اینیستا درباره احتمال بازگشت نیمار گفت:« از نظر من نیمار از بهترین بازیکنان جهان است. شاید جدایی او اشتباه بود ولی بارسلونا احترام زیادی برای این بازیکن قائل است. بازگشت نیمار بستگی به نظر سرمربی تیم و باشگاه دارد.»

هافبک سابق بارسلونا به حمایت از والورده هم پرداخت و درباره این مربی گفت:« من شخصا دوست دارم که والورده باقی بماند. باشگاه بارسلونا به این مربی اعتماد دارد و می‌خواهند که او دو سال دیگر باقی بماند. باید دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.»

برچسب‌ها: اینیستا دی یانگ نیمار بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

139 سپاهان تیران0071398/05/04

Dajohncj (ح) (ح): نه عمرا

29 فروردين (19:40)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi