خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,127

دریس مرتنز: ناپولی به خامس رودریگز نیاز دارد

دریس مرتنز: ناپولی به خامس رودریگز نیاز دارد
دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی می‌گوید این تیم برای فتح جامهای قهرمانی به جذب بازیکنان بزرگی مثل خامس رودریگز نیاز دارد.
دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی می‌گوید این باشگاه اگر می‌خواهد یوونتوس را از تاج و تخت قهرمانی فوتبال باشگاهی ایتالیا به زیر کشیده و خود فاتح جامهای قهرمانی شود به بازیکنان بزرگی مثل خامس رودریگز نیاز دارد.
در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال پیوستن خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید که فصل گذشته را در بایرن مونیخ توپ زده بود به ناپولی و حضورش در استادیوم سان پائولو از فصل آینده منتشر شده است.
دریس مرتنز، ستاره بلژیکی ناپولی در این باره گفت:" مشخص است که تیمهای دیگر به شدت در حال خرید بازیکن هستند. ما هم در این بازار حضور داریم ولی کسانی که توسط ناپولی خریداری می‌شوند باید در بالاترین سطح باشند".
ستاره بلژیکی ناپولی در ادامه گفت:" ستاره‌ای مثل خامس اگر به ناپولی بیاید برای ما خیلی خوب خواهد شد چون با حضور او هدف باشگاه بالاتر خواهد رفت. خامس کسی است که می‌تواند تغییر قابل توجهی در تیم بگذارد. من معتقدم ما باید برای بالا بردن سطح تیم بازیکنان بزرگ خریداری کنیم".
مرتنز در ادامه گفت:" ما همین حالا هم تیم قوی‌ای داریم ولی اگر می‌خواهیم جام ببریم باید برای بالاتر بردن سطح تیم خرید کنیم".

برچسب‌ها: خامس رودریگز رئال مادرید ناپولی دریس مرتنز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

286 رئال تیم1398/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi