خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,747

خودروی منشا در کام آتش سوخت

خودروی منشا در کام آتش سوخت
گادوین منشا بازیکن سابق شاغل که در فوتبال ایران که در تیم‌های پیکان، پرسپولیس و استقلال حضور داشته، با اتفاقی عجیبی در کشورش مواجه شده است.

منشا که برای سر زدن به مادرش به کشور زادگاهش برگشته، شب گذشته ناگهان با صدای مهیبی در بیرون از خانه از خواب پریده و بعد از آن با خودروی آتش گرفته‌اش مواجه می‌شود که تلاش‌ها برای مهار آن خیلی زود بی‌نتیجه می‌ماند.

در تماسی که با مدیربرنامه این بازیکن داشتیم، وی این حادثه را تایید کرد. مدیربرنامه این بازیکن اعلام کرد در گفتگو با مهاجم نیجریه‌ای، او مدعی شده دلایلی مثل حسادت دلیل این اتفاق بوده و از این حادثه متاثر است.

گادوین منشا در تلاش است مسببان این حادثه را از طریق پلیس دستگیر کند. مهاجم سابق استقلال که در‌ نقل و انتقالی جنجالی پیراهن آبی‌ها را بعد از پایان کار با پرسپولیس بر تن کرده بود، امیدوار است با پیگیری‌های لازم، مهاجمان به خودروی گرانقیمتش پیدا شوند و او بتواند خسارت ناشی از این اتفاق را جبران کند.

ویدیویی هم از صحنه آتش سوزی خودروی این بازیکن منتشر شده که تلاش بی نتیجه نزدیکان منشا برای خاموش کردن حریق خودرو را نشان می‌دهد.

از تماشای این ویدیو می توان فهمید که از اتومبیل منشا چیزی جز تلی خاکستر باقی نمانده است. این حادثه در شهر اکت زادگاه منشا و محل زندگی او رخ داده است.

برچسب‌ها: منشا حادثه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 3

85 مرداب انبارسر1398/04/18

✌ℓøṽεℓøґᾔ۪1۫7۫✌: این خبر بیشتر نیجریایی هس تا استقلالی

19 تیر (00:13)


شهبازان آبی: خب ب ما چ:/

18 تیر (21:38)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi