خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,221

وینیسیوس: آینده امباپه در رئال است

وینیسیوس: آینده امباپه در رئال است
کیلیان امباپه گزینه خرید نخست رئالی ها برای تقویت خط حمله است اما جذب این بازیکن حداقل در تابستان امسال غیرممکن به نظر می رسد. در این روزها که شایعات جدایی نیمار از پی اس جی به گوش می رسد، سران باشگاه پاریسی قصد دارند رهبری پروژه خود را به امباپه بسپارند. مهاجم جوان فرانسوی، فصل گذشته نزدیک ترین رقیب مسی برای تصاحب کفش طلا بود و با سه گل اختلاف، از رسیدن به این مهم بازماند.

او تابستان 2017 تا آستانه پیوستن به رئال هم پیش رفته بود اما در نهایت راهی پی اس جی شد. در مراسم معارفه اخیر ادن هازارد در رئال، نزدیک به 50 هزار نفر با صدا زدن نام امباپه، از سران باشگاه خواستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند.

وینیسیوس، ستاره جوان برزیلی رئال که سال گذشته توانست بازی های بعضا خوبی را برای کهکشانی ها به نمایش بگذارد، در مصاحبه با تله فوت ابراز امیدواری کرد که بازی کنار امباپه در رئال را تجربه کند:« از نظر من، آینده امباپه در رئال خواهد بود و در مدت زمان اندکی او را در رئال خواهیم دید. می دانم که هواداران رئال، امباپه را بسیار دوست دارند. البته هواداران همه تیم ها دوست دارند ستاره ای چون امباپه را در تیم خود داشته باشند.

من هم یکی از تحسین کنندگان او هستم. او در مدت اندکی به افتخارات فردی و تیمی زیادی رسیده و واقعا خرید بسیار خوبی برای رئال خواهد بود.»

برچسب‌ها: رئال مادرید امباپه وینیسیوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

81 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi