خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

امضای حکم صعود / زمانی برای جوانگرایی

امضای حکم صعود / زمانی برای جوانگرایی
هفته سوم لیگ والیبال ملت‌ها با تداوم و تثبیت صدرنشینی ایران پیگیری شد تا پس از پنج سال امیدها برای صعود به فینال این مسابقات قوت یابد.ه گزارش ورزش سه، ایران در هفته سوم به میزبانی شهر والیبال‌خیز ارومیه سه برد متوالی مقابل سه تیم تراز اول والیبال دنیا کانادا، لهستان و روسیه کسب کرد تا با 8 برد و 24 امتیاز به تنهایی در صدر جدول مرحله مقدماتی قرار گیرد.دیگر تیم هشت برده این جدول برزیل است که با دو امتیاز کمتر از ایران در جایگاه دوم قرار دارد. دو تیم ایتالیا و روسیه با هفت برد سوم و چهارم هستند و فرانسه با شش برد جایگاه پنجم را در اختیار دارد. این پنج تیم بیشترین شانس حضور در فینال این مسابقات را دارند که به همراه آمریکای میزبان پس از یک هفته استراحت فینال دومین فصل از لیگ والیبال ملت‌ها را روزهای نوزدهم تا بیست و سوم تیرماه در شهر شیکاگو برگزار خواهند نمود. تیم‌های صربستان و لهستان با پنج برد و قرارگرفتن در رتبه هفتم و هشتم جدول همچنان دارای شانس صعود به فینال هستند. آرژانتین، کانادا و ژاپن با 4 برد نهم، دهم و یازدهم هستند و کار سختی برای صعود دارند. تیم‌های بلغارستان (سه برد)، پرتغال و آلمان (دو برد) و استرالیا و چین (یک برد) پنج تیم قعر جدول هستند که فقط روی کاغذ شانسی اندک برای رسیدن به مرحله پایانی را دارند.

تاکنون تیم‌ها 9 بازی از مجموع 15 بازی خود در مرحله مقدماتی را انجام داده‌اند و هر تیم شش بازی دیگر پیش رو دارد که در دو هفته باقیمانده برگزار می‌کند تا چهره پنج تیم فینالیست فصل جاری مشخص شود. پنج تیم صدر جدول به همراه آمریکا در دو گروه سه تیمی فینال این مسابقات را برگزار می‌کنند.
تیم‌های ایران، آمریکا و صربستان سه تیمی بودند که در هفته سوم سه برد متوالی کسب کردند. ایران جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد و آمریکا و صربستان به رده‌های ششم و هشتم جدول صعود کردند.
چهار تیم کانادا، چین، آلمان و استرالیا هر سه بازی این هفته را واگذار کردند که پیامد آن سقوط سه پله‌ای کانادا به رده دهم و قعرنشینی آلمان، استرالیا و چین در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی بود.

برچسب‌ها: لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 3

181 فنلو1398/03/28

Richard*_*king: چی میگی پاریس اتحاد ایران باید مربوط به تمام ورزش ها باشه

28 خرداد (14:59)


عصر آتش: خیر دوستان ول کن جوانگرایی نیستن باو بخدا غیر موسوی و معروف همه این بازیکنا از همین لیگ جهانی معرفی شدن صبر کنید هر وقت صلاح باشه

28 خرداد (13:58)


Paris_st.g: خبر باید در پیرامون فوتبال، فوتسال یا فوتبال ساحلی باشه.

28 خرداد (10:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi