خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

بایرن مونیخ قرضی بیل را می‌خواهد

بایرن مونیخ قرضی بیل را می‌خواهد
خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ مذاکره برای به خدمت گرفتن گرت بیل را آغاز کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه انگلیسی «سان» گزارش داد باشگاه بایرن‌مونیخ به گرت بیل، ستاره ولزی رئال‌مادرید که از زمان روی کار آمدن مجدد زین‌الدین زیدان، بر اثر مصدومیت‌های متوالی به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده، پیشنهاد داده تا یک فصل به عنوان بازیکن قرضی به مونیخ منتقل شود تا به وضعیت نامطلوب خود در رئال خاتمه دهد.

نیکو کواچ سرمربی بایرن‌مونیخ بعد از جدایی ستاره‌هایی همچون فرانک ریبری و آرین روبن به دنبال گزینه‌ای مناسب برای جانشینی این نفرات در خط حمله باواریایی‌ها است. او نظر مساعدی روی گرت بیل دارد.

این روزنامه همچنین خبر داد دستمزد بالای بیل در رئال که هفته‌ای ۳۵۰ هزار پوند است یکی دیگر از دلایل عدم تمایل باشگاه‌های لیگ برتری انگلیس برای جذب این بازیکن است، اما به نظر می‌رسد بایرن‌مونیخ حاضر شده با قرارداد قرضی یک‌ساله این وینگر ولزی را به خدمت بگیرد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ گرت بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

30 Güneyazerbaycan1398/03/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi