خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

شرط عجیب و غریب ، لژیونر معروف را از استقلال دور کرد !

شرط عجیب و غریب ، لژیونر معروف را از استقلال دور کرد !
امروز اعلام شد که کاوه رضایی در کلوب بروژ ماندنی شده است ، اما پیش از این مسئولان باشگاه استقلال مذاکراتی با کاوه رضایی انجام داده‌ بودند تا در صورت تمایل این بازیکن به جمع آبی پوشان ملحق شود.

ماجرای جذب این بازیکن به هفته‌های قبل برمی‌گردد و حتی پیش از آنکه استراماچونی به عنوان سرمربی سکان هدایت آبی‌ها را در دست بگیرد، مذاکراتی با این بازیکن انجام شد؛ مذاکراتی که البته هیچ نتیجه‌ای در برنداشت . البته ابتدای هفته پیش خبری در میان استقلالی‌ها دهان به دهان شد با این مضمون که رضایی به احتمال زیاد با استقلال به توافق رسیده است اما بعد از گذشت یک روز مشخص شد هیچ توافقی میان دو طرف حاصل نشده و رضایی بیش از آنکه دوست داشته باشد به ایران بازگردد و برای استقلال بازی کند، طالب ادامه بازی در اروپا بوده است.

رضایی ( بر اساس شنیده ها بنا به خواست همسرش ) حتی حاضر بوده است به لیگ‌های سطح پایین‌تر اروپایی هم منتقل شود اما به فوتبال ایران باز نگردد. صحبت‌هایی که این مهاجم با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده بوده نیز بسیار از موضع بالا بوده و او به سران باشگاه استقلال گفته چنانچه بخواهد یک فصل برای استقلال بازی کند، فقط دستمزد یورویی خواهد گرفت! درخواستی که روشن نیست برای بازیکنی که مدیون استقلال است ، بر چه مبنایی مطرح شده و چرا این بازیکن بدون در نظر گرفتن قواعد فوتبال ایران چنین خواسته‌ای را مطرح کرده است.

به هرحال با شرایطی که کاوه رضایی پیش روی باشگاه استقلال گذاشته بود ، استقلالی ها متوجه شدند که بعید است که این بازیکن قراردادی با استقلال امضاء کند و به جای دریافت یورو به همان دستمزد ریالی تن بدهد.

رضایی در سال های اخیر عملکرد چندان درخشانی هم در فوتبال اروپا نداشته و به دلیل سبک بازی اش اکنون در لیست خروج کلوب بروژ بلژیک هم قرار داشت که البته امروز اعلام شد در این تیم ماندنی شده است .ایران ورزشی

برچسب‌ها: استقلال تهران کاوه رضایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

208 مرداب انبارسر1398/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi