خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

تماس سلطانی‌فر با جهرمی برای استقلال و پرسپولیس

تماس سلطانی‌فر با جهرمی برای استقلال و پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد وزیر روزانه پیگیر برنامه ها و مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و تلاش جمعی بر این موضوع متمرکز است که فصل آینده هم استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکل و دغدغه ای در رقابت های لیگ برتر و باشگاههای آسیا حاضر شوند.

به همین دلیل وزیر ورزش و جوانان همچنین در تماسی با وزیر ارتباطات خواستار کمک و پیگیری پرداخت مطالبات استقلال و پرسپولیس از محل حامیان مالی و اپراتورها شد که با دستور آقای جهرمی توافقات لازم برای تامین و پرداخت هر چه سریعتر مطالبات بین مدیران عامل دو باشگاه و ایرانسل صورت گرفته است.

پیگیری مسایل مالیاتی و بدهی انباشته گذشته و حل کردن مشکلات مالیاتی با مراجع ذی ربط ، تامین نیازهای مختلف ، پیگیری روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در اسرع وقت ، پیگیری اصلاح ساختار اداری و تشکیلاتی دو باشگاه و آماده سازی استقلال و پرسپولیس با بهترین شرایط مالی و شفافیت برای واگذاری به سازمان خصوصی سازی جهت وارد کردن به فرابورس مطابق فانون بودجه ۹۸ کشور ، از جمله اقدامات مهم دکتر مسعود سلطانی فر با کمک مدیران عامل و هیات مدیره استقلال و پرسپولیس طرف روزهای گذشته است.

برچسب‌ها: مسعود سلطانی فر استقلال پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

126 Esteghlal Fc‌1398/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi