خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

روز مهم برای ساری، جیامپائولو و فونسکا در ایتالیا

روز مهم برای ساری، جیامپائولو و فونسکا در ایتالیا
به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ورزشی ایتالیایی امروز در آمادگی کامل به سر می‌برند چرا که منتظرند تا فوتبال ایتالیا روز مهم و پرخبری را پشت سر بگذارد. این رسانه‌ها می‌گویند انتظار دارند امروز شاهد اعلام خبرهای رسمی درباره سرمربی‌های جدید سه باشگاه یوونتوس، میلان و رم باشند که به ترتیب مائوریتزیو ساری، مارکو جیامپائولو و پائولو فونسکا هستند.

ایتالیایی‌ها می‌گویند منتظرند باشگاه چلسی امروز لغو قراردادش با ساری را رسماً اعلام کند. لغو قراردادی که با رضایت دو طرف انجام خواهد شد و در نتیجه به ساری امکان خواهد داد که به یوونتوس ملحق شود.

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس برای جبران همکاری چلسی در ماجرای مائوریتزیو ساری، روی 9 میلیون یوروی پرداختی چلسی برای به خدمت گرفتن ایگواین در یک دوره شش ماهه قرضی، به باشگاه آبی‌پوش لندنی تخفیف خواهد داد.

از سوی دیگر رسانه‌های ایتالیا می‌گویند انتظار دارند مارکو جیامپائولو امروز به صورت رسمی از سامپدوریا جدا شود. در مورد او هم مبلغ اندکی به عنوان غرامت از سوی میلان به سامپدوریا پرداخت خواهد شد و به این ترتیب جیامپائولو خواهد توانست سکان هدایت روسونری را به دست بگیرد.

از سوی دیگر باشگاه رم پیش از این سرمربی آینده خود را انتخاب کرده و اعلام کرده که فونسکا فصل آینده هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت. ایتالیایی‌ها انتظار دارند فونسکا هم امروز از شاختار دونستک جدا شده و ظرف 48 ساعت آینده با رم قرارداد امضا کند.

برچسب‌ها: مائوریسیو ساری یوونتوس آ اس رم آث میلان جیامپائولو پاتزینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

115 Esteghlal Fc‌1398/03/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi