خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

باشگاه پرسپولیس خیال هواداران نگران این تیم را راحت کرد

باشگاه پرسپولیس خیال هواداران نگران این تیم را راحت کرد
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به شایعه مذاکره این باشگاه با برخی مربیان دیگر واکنش نشان داد.

مهدی محمدنبی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس و شایعه مذاکره با برخی مربیان دیگر گفت: تصمیم‌گیری در موضوعات کلان باشگاه برعهده هیئت مدیره است و با توجه به مصوبات هیئت مدیره، آقای برانکو سرمربی پرسپولیس بوده و خواهد بود و مابقی بحث‌ها مبنی بر مطرح شدن گزینه‌های دیگر صحت ندارد و من قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قهرمانی‌های پرسپولیس در دوره‌های متوالی به مذاق برخی اشخاص خوشایند نبوده و در این دوره هواداران عزیزمان و همچنین مجموعه باشگاه با صبوری، تدبیر و ذکاوتی که همراه با تلاش صادقانه به کار می‌بندند به همین دلیل از این مرحله با درایت عبور خواهیم کرد.

نبی در خصوص جلسه فوق‌العاده روز شنبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این جلسه با توجه به گزارش مدیرعامل در خصوص راهکارهای منتهی به تأمین منابع مالی به منظور پرداخت مطالبات معوق کادر فنی و بازیکنان تشکیل می‌شود. از صبوری و حمایت‌های هواداران واقعی پرسپولیس سپاسگزارم و آنها قطعاً بدانند که عزم ما ادامه همکاری با آقای برانکو که یک مربی موفق بوده، هست و خواهد بود.

برچسب‌ها: برانکو ایوانکویچ پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

109 بانــوی پــیر 21398/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi