خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

71 میلیارد طلب وصول نشده استقلال!

71 میلیارد طلب وصول نشده استقلال!
ه گزارش ورزش سه، استقلال در حالی در این روزها با مشکلات مالی عدیده ای روبرو است که احمد سعادتمند ادعا می کند این تیم 71 میلیاد طلب از دستگاه های مختلف دارد.

سعادتمند در این باره می گوید: از اسپانسر باشگاه ۲ سررسید داشتیم که جمع این ۲ فقره می‌شود ۱۶ میلیارد. در تاریخ 1/5/98 هم ۸ میلیارد تومان سررسید بعدی است که جمع این مبالغ باید از اسپانسر به باشگاه برسد و جای تاسف است که هیچ گونه ضمانت بانکی نداریم و با توجه به اینکه در حال حاضر یک موسسه دولتی هستیم سال جدید حتما اسپانسرینگ باشگاه را از طریق مزایده انجام خواهیم داد تا هم عاشقان استقلال بیایند و هم کارهای قانونی را دقیقا رعایت کرده باشیم.از تبلیغات محیطی هم با توجه به کسب رتبه سوم لیگ برتر هجدهم بین ۵ تا ۷ میلیارد مطالبه داریم و این هم بخش دیگری از پول باشگاه است.از اتکا هم ۵ میلیارد تومان طلب داریم. همچنین از فیفا ۸۵۰ هزار دلار مطالبه داریم که با نرخ ارز فعلی چیزی حدود ۱۲ میلیارد تومان می‌شود. ۲۵۰ هزار دلار هم باقی مانده قرارداد اللهیار صیادمنش با باشگاه فنرباغچه است که هنوز پرداخت نشده و چیزی حدود ۳/۵ میلیارد می‌شود. البته من در این مقطع زمانی موافق جدایی این مهاجم جوان نبودم. از سنوات گذشته هم ۲ چک باقی مانده که جمع آن ۲۶ میلیارد تومان می‌شود. با این شرایط باشگاه استقلال حدود ۷۱ میلیارد تومان مطالبات وصول نشده ارزی و ریالی دارد که رقم بالایی است.

استقلال در حال حاضر مشکلات زیادی با اسپانسر فصل گذشته خود دارد و گفته می شود حتی قرار است آبی ها از شرکتی که کارهای اسپانسری این باشگاه را انجام می دهد هم شکایت کنند.

احمد سعادتمند استقلال تهران

برچسب‌ها: استقلال تهران اسپانسر بدهی ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

93 ابومسلم 3241398/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi