خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,848

صید بزرگ استقلال را بیشتر بشناسید

صید بزرگ استقلال را بیشتر بشناسید
در صورت حضور آندرا آ استراماچونی سرمربی 44 ساله ایتالیایی روی نمیکت مربیگری استقلال یک بازیکن ایتالیایی به نام فدریکو کاسارینی نیز با او راهی این تیم خواهد شد. اما برای آشنایی بیشتر با او بیوگرافی مختصری از این بازیکن برای شما آماده کرده ایم.

کاسارینی 29 ساله است و در منطقه زیبای کارپی ایتالیا به دنیا آمده است. پست اصلی او هافبک وسط است اما می تواند پشت مهاجمان نیز بازی کند. این بازیکن قدرت فیزیکی بالایی دارد و کمی نیز خشن است. تاکنون4 بار با کارت قرمز مستقیم داوران از زمین بازی اخراج شده است.

فدریکو کاسارینی

کاسارینی در رده های سنی زیر 17، 19 و 20 سال ایتالیا بازی کرده است اما پیر لوئیجی کاسیراگی اعتقادی به او نداشت که به روند رو به رشد خود ادامه دهد هرچند مصدومیت زانوی چپ او نیز مزید بر علت شد. او با کالیاری در سری آ هم به میدان رفته است اما بیشتر دوران بازی خود را در سری B ایتالیا گذرانده است.

کاسارینی در حال حاضر به صورت قرضی از نوارا در آسکولی به میدان می رود و رقم جذب او 250 هزار یورو برآورد شده است. فدریکو سابقه درگیری با کاتاراچیو مربی خود در بولونیا را نیز در کارنامه دارد که او را 2 ماه به نیمکت تیم تبعید کرد. اولین بازی رسمی او در سال 18 ژانویه 2009 برابر کاتانیا است.

خرید جدید استقلال یکبار به یک نشریه محلی گفته بود اگر فوتبالیست نمی شد حتما در یکی از شاخه های ورزش رزمی فعالیت می کرد! این بازیکن به احتمال فراوان اولین خرید بزرگ استراماچونی خواهد بود که قرار است با قراردادی 2 ساله به جمع آبی‌پوشان تهران ملحق شود.

برچسب‌ها: استقلال تهران نقل و انتقالات98

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

171 Fc Bar‌celona‌1398/03/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi