خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

الاهلی از جذب روزبه چشمی منصرف شد

الاهلی از جذب روزبه چشمی منصرف شد
به دلیل درخواست مالی زیاد
الاهلی از جذب روزبه چشمی منصرف شد

مذاکرات مدافع ملی‌پوش استقلال برای پیوستن به الاهلی تا حدی زیادی با مشکل مواجه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که در چند روز اخیر شنیده می‌شد روزبه چشمی مدافع ملی پوش فصل گذشته استقلال با مسئولان الاهلی قطر به توافق رسیده است صبح امروز روزنامه الوطن با انتشار گزارشی اعلام کرده است که باشگاه الاهلی به خاطر درخواست مالی زیاد چشمی، از خرید او صرف‌نظر کرده است. ضمن اینکه در همین مطلب انتقال مارکوس برگ مهاجم سوئدی باشگاه العین به الاهلی را هم به همین دلیل منتفی دانسته است.
در این گزارش آمده است:

درحالی‌که توافقات اولیه فی‌مابین روزبه چشمی و مارکوس برگ انجام‌شده بود باشگاه الاهلی به دلیل افزایش درخواست مالی از به خدمت گرفتن این دو بازیکن صرف‌نظر کرده است. این در شرایطی است که باشگاه الاهلی نیاز به دو بازیکن خارجی را در قلب خط دفاعی وهمچنین نوک پیکان خط حمله به‌شدت حس می‌کند و از همین رو در نظر داشت برای تقویت این تیم در فصل آینده این دو بازیکن را در فصل نقل و انتقالات جذب کند.

الاهلی در حال حاضر از سه بازیکن خارجی در تیمش بهره می‌برد. آن‌ها هفته گذشته نبیل زهیر مراکشی را به خدمت گرفتند که این بازیکن به‌عنوان سهمیه عرب این تیم به شمار می‌رود و بِه غیر از او امید ابراهیمی از ایران و نایجل دی یونگ هلندی هم در این تیم حضور دارند که در فصل گذشته به این تیم اضافه شدند.

در ادامه این مطلب با اشاره به رویکرد جدید تیم فوتبال الاهلی خاطرنشان می‌کند:

یکی از دلایل انصراف از خرید چشمی و مارکوس برگ، سیاست جدید این باشگاه است. آن‌ها قصد دارند در این فصل از ورود بازیکنان با مبالغ سنگین جلوگیری کنند. در فصل آینده، الاهلی به دنبال یک‌شکل کاملاً متفاوت از فصل گذشته خواهد بود، این تیم در این فصل گذشته در جایگاه پنجم قرار گرفت که این نتیجه تا حد زیادی دور انتظار بود و برای مسئولان این تیم قابل‌قبول نبود و حالا در این فصل آن‌ها قصد دارند با حضور در بین مربع قدرت قطر جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند. یکی از بازیکنانی را که این تیم برای رسیدن به همین هدف به خدمت گرفته است جانان مک‌دونالد کاستاریکایی است که تا به امروز 6 بازی برای الاهلی به میدان رفته اما هنوز گلی را به ثمر نرسانده است.

برچسب‌ها: روزبه چشمی الاهلی قطر استقلال تهران نقل و انتقالات 1398

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

95 سه محل 67641398/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi