خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

علاقه اسطوره انگلیسی به مهاجم بارسلونا برای سال ۲۰۲۰

علاقه اسطوره انگلیسی به مهاجم بارسلونا برای سال ۲۰۲۰
طبق گزارش Esport3 و به نقل از آ.اس، شواهد حاکی از آن است که دیوید بکهام؛ اسطوره انگلیسی به دنبال خرید لوئیس سوارز در سال ۲۰۲۰ برای تیم جدید خود در MLS خواهد بود. علیرغم مطرح‌شدن این شایعه از روز دوشنبه، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا همچنان واکنشی به آن نشان نداده است و بعید نیست که با توجه به سن نسبتا بالا لالیگا را به مقصد آمریکا ترک کند.همچنین اخیرا دیوید بکهام طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای باشگاه خود به دنبال جذب ستارگان با تجربه خواهد بود:
{ما بازیکنان گرسنه می‌خواهیم؛ بازیکنانی که در بالاترین سطح بازی کرده باشند اما همچنان تشنه برد باشند. من خوش شانس بوده‌ام که در تیم‌های مختلف، در کشور های مختلف و با بازیکنان مختلف بازی کرده‌ام. آن ها هر روز با من در تماس هستند و این خوب است.}لوئیس سوارز که تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قرارداد دارد، در سال‌های اخیر دچار افت محسوسی شده است اما می‌تواند با انتقال به اینترمیامی به دوره طولانی حضور خود در اروپا پایان داده و چالش جدیدی را تجربه کند.
منبع:بارسانیوز

برچسب‌ها: لوئیس سوارز دیوید بکهام اینترمیامی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

219 Sm.fc1398/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi