خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,118

استقبال والورده از پیوستن امباپه و هازارد به رئال

استقبال والورده از پیوستن امباپه و هازارد به رئال
ساعتی پیش لوکا ییوچ به رئال مادرید پیوست و پیش بینی می شود که به زودی ادن هازارد و فرلاند مندی هم به بازیکنان جدید رئال بدل شوند. گفته می شود که رئالی ها از یک ماه دیگر، همه تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی خواهند گذاشت.

فده والورده که فصل گذشته توانست به تیم اول رئال راه یافته و ارزش های خود را نشان دهد، در اردوی تیم ملی اروگوئه و در نشستی خبری، در پاسخ به احتمال پیوستن هازارد و امباپه به رئال گفت:« قطعا خوشحال خواهم شد و نمی توانم به گونه ای دیگر، احساسم را توصیف کنم. این دو از بهترین ها دنیا هستند و فصل بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشتند. رئال بهترین باشگاه دنیاست و بهترین ها نیز باید برای این تیم به میدان بروند.»

والورده در مورد اولین فصل حضورش در تیم اول رئال نیز گفت:« زیدان به من انرژی مضاعفی داد و در بازی های انتهایی فصل، با اطمینان او توانستم بازی های خوبی انجام دهم. باید ثابت می کردم که شایسته حضور در رئال هستم. زیدان تا به اینجا کمک بزرگی برای من بوده و از راهنمایی های او بسیار استفاده کرده ام.»

برچسب‌ها: هازارد امباپه رئال مادرید فده والورده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

166 Fc Pepsi1398/03/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi