خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

مدیر میلان: منتظر پاسخ مالدینی برای بازگشت به میلان هستیم

مدیر میلان: منتظر پاسخ مالدینی برای بازگشت به میلان هستیم
سایت رسمی فوتبالی- ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی باشگاه میلان در گفتگو با روزنامه گاتزتادلوسپورت اعلام کرده که تمایل زیادی دارد تا پائولو مالدینی به عنوان اسطوره باشگاه روسونری به این تیم بازگردد.

به گزارش فوتبالی، بعد از ماجراجویی ناکام اسطوره های سابق میلان (جنارو گتوزو و لئوناردو) در این تیم، حالا روسای باشگاه قصد دارند تا یک اسطوره دیگر به نام پائولو مالدینی را در تیمشان به کار بگیرند و امیدوارند که با مالدینی بتوانند دوباره به روزهای اوجشان بازگردند.

آقای گازیدیس دراین باره گفته:« آینده میلان؟ ایده ها، مهارتها و پایه هایی منسجم. من دوست دارم که پائولو مالدینی مدیر فنی تیم شود. واقعا دوست دارم پائولو با ما همراه شود. البته این بار نه در نقش مدافع ، بلکه به عنوان یکی از مدیران باشگاه. از او نمی خواهم که تنها مشغول به کار شود؛ او می تواند با گروه کار کند و به او کمک خواهد شد.»

او ادامه داد:«پائولو می خواهد بررسی کند که آیا انرژی کافی برای شروع این پروژه سخت و جدید را دارد یا خیر. ولی نمی خواهم که به گزینه دیگری به جز مالدینی فکر کنم. به همین خاطر منتظر تصمیم او می مانم. ما سرمربی و بازیکنانی برای تیم جذب خواهیم کرد.»

موضوع دیگری که گازیدیس درموردش به صحبت پرداخت، خرید بازیکنان جدید برای تقویت تیم است. او اعلام کرده که غیرممکن است که میلانی ها خریدهایی جنجالی انجام دهد:« ما تمرکزمان را برروی بازیکنان جوان و با مهارتی قرار خواهیم داد که درمیلان تبدیل به بازیکنان بزرگی شوند.» و در مورد انتخاب سرمربی جدید تیمش گفت:«درکمال آرامش این کار را انجام خواهیم داد.»

برچسب‌ها: میلان مدیر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

84 سوشیانت جونم1398/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi