خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,419

ستاره‌های برزیلی سیتی در اردوی سلسائو

ستاره‌های برزیلی سیتی در اردوی سلسائو
درحالیکه تیم ملی برزیل برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در اردو به سر می‌برد، گابریل ژسوس و فرناندینیو، ستاره‌های برزیلی منچسترسیتی که در چند روز اخیر مشغول حضور در جشن‌های پس از قهرمانی سیتی در لیگ برتر انگلیس بودند، دیروز بعد از ظهر به اردوی تیم ملی کشورشان ملحق شده و مورد استقبال هم‌تیمی‌هایشان قرار گرفتند.

ژسوس و فرناندینیو پس از ورود به مجموعه‌ی گرانژا که مقر تیم ملی برزیل محسوب می‌شود بلافاصله به سالن سرپوشیده رفتند و تمرینات آمادگی جسمانی را آغاز کردند.
برزیل به عنوان میزبان رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در گروه A رقابتها با تیمهای بولیوی، ونزوئلا و پرو همگروه است و امیدوار است بتواند برای اولین بار بعد از سال 2007 جام قهرمانی معتبرترین رقابت های ملی فوتبال آمریکای جنوبی را بالای سر ببرد.

دو ستاره برزیلی منچسترسیتی با استقبال ستاره‌های برزیلی دیگری مثل کاسمیرو، ریچارلیسون، و داوید نرس مواجه شده و حرکات سبک کار با وزنه را آغاز کردند. با توجه به اینکه کوپا آمه‌ریکا روز چهاردهم ژوئن آغاز می‌شود سلسائو تا آن زمان، وقت زیادی برای تمرین و آماده‌سازی دارد.

برچسب‌ها: برزیل تیم ملی برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

117 Fc Bar‌celona‌1398/03/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi