خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

کواچ: شاید نویر به دیدار هفته پایانی برسد

کواچ: شاید نویر به دیدار هفته پایانی برسد
سرمربی بایرن ابراز امیدواری کرد بتواند از دروازه‌بان مصدوم تیمش در بازی پایانی لیگ و همچنین فینال جام حذفی استفاده کند.
نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ که تیم تحت‌هدایتش عصر شنبه در هفته سی‌ و سوم بوندس‌لیگا در دیداری خارج از خانه به مصاف لایپزیگ خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در خصوص وضعیت دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش که چند بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده، گفت: مانوئل نویر هنوز آماده بازی نیست و در این بازی ما را همراهی نخواهد کرد. امیدواریم مانوئل بتواند هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت کند و در دو بازی پایانی فصل - دیدار با اینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا و بازی با لایپزیگ در فینال جام حذفی آلمان - در درون دروازه بایستد.

سرمربی کروات باواریایی‌ها که شاگردانش با کسب پیروزی در بازی شنبه قهرمانی خود در بوندس‌لیگا را در فاصله یک هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قطعی خواهند کرد، در خصوص وضعیت بازیکنانش نیز اظهار داشت: حضور خاوی مارتینس در این بازی در هاله‌ای از ابهام است. او اخیراً عالی کرده و جای تأسف خواهد داشت اگر نتوانیم از او استفاده کنیم. خامس هم به تمرینات بازگشته و روبرت لواندوفسکی نیز به صورت انفرادی تمرین کرد.

کواچ در مواجهه با این پرسش که "آیا می‌خواهید که خامس(بازیکنی که قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل به اتمام می‌رسد) را برای فصل بعد در ترکیب‌تان داشته باشید؟"، اظهار داشت: بیایید در مورد بازیکنانی که من در حال حاضر در ترکیب دارم صحبت کنیم.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ نیکو کواچ (سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

124 Güneyazerbaycan1398/02/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi