خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار چلسی
اتحاد چلسی
9
7,821

چلسی ۴ - ۱ آرسنال؛ قهرمانی آبی‌های لندن در شب وداع هازارد

چلسی ۴ - ۱ آرسنال؛ قهرمانی آبی‌های لندن در شب وداع هازارد
آرسنال و چلسی در فینال لیگ اروپا در شهر باکو به مصاف هم رفتند.
به گزارش خبرنگار مدال، شاگردان مائوریتسیو ساری که در لیگ برتر به رتبه سوم دست یافتند از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه المپیک باکو مقابل شاگردان اونای امری تیم پنجم لیگ برتر انگلیس قرار گرفتند. قضاوت این دیدار حساس بر عهده جانلوکا روکی ایتالیایی بود. آرسنال که در مرحله قبل موفق شد با غلبه بر والنسیا راهی فینال شود، در فصل جاری لیگ برتر قادر به کسب سهمیه نشد و امیدوار است با برتری در فینال امشب مقابل چلسی در باکو، هم اولین جام فصل خود را فتح کرده و هم فصل بعد پس از دو سال غیبت در لیگ قهرمانان حاضر شود.

چلسی بازی را هجومی آغاز کرد اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه چلسی ایجاد کند. بعد از گذشت دقایق ابتدایی که چلسی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت، این آرسنال بود که با طرح ریزی حملاتی خطرناک اعتماد به نفس خود را در زمین پیدا کرد. در دقیقه ۲۸ ضربه راه دور و فوق‌العاده گرانیت ژاکا با سایش به تیر افقی دروازه به بیرون رفت تا جدی‌ترین خطر این بازی تا آن لحظه روی دروازه چلسی خلق شود. چلسی دوباره خود را پیدا کرد و چندین حمله خطرناک توسط امرسون ایتالیایی روی دروازه توپچی‌ها ایجاد کرد. در دقایق پایانی نیمه اول، ضربه پای چپ و زمینی الیویه ژیرو با واکنش استثنایی چک راهی کرنر شد و در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار بدون تغییری در ترکیب دو تیم آغاز شد و چلسی از همان ابتدا فشار مضاعفی روی دروازه آرسنال داشت. در دقیقه ۴۹ سرانجام قفل دروازه آرسنال شکست. روی سانتر عالی امرسون، الیویه ژیرو با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه تیم سابقش را گشود و بعد از گل از شادی کردن نیز خودداری کرد. دقایقی بعد روی پاس عالی ادن هازارد، پدرو با جای‌گیری فوق‌العاده و یک ضربه بغل پا دروازه آرسنال را برای بار دوم باز کرد تا اوضاع برای آرسنال دشوار شود. در دقیقه ۶۳ خطای میتلند نایلز روی ژیرو توسط آقای روکی پنالتی تشخیص داده شد تا ادن هازارد در شب وداعش با چلسی، زننده سومینگل تیمش لقب بگیرد. اما دقایقی بعد، روی یک حرکت عالی، الکس ایووبی، که تازه به میدا آمده بود، با یک ضربه روی پای فوق‌العاده دروازه چلسی را باز کرد تا امید به اردوی توپچی‌ها بازگردد. اما این شادی لحظاتی بیشتر طول نکشید زیرا ۵ دقیقه بعد، روی پاس ژیرو، باز هم ادن هازارد دروازه آرسنال را باز کرد تا قهرمانی چلسی تا حد زیادی قطعی شود. در ادامه اتفاقی رخ نداد تا چلسی با این پیروزی پرگل قهرمان لیگ اروپا لقب گیرد.

برچسب‌ها: چلسی آرسنال هازارد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 0

144 Juventus Fᴄ1398/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi