خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

قرمز های تبریز و سرخ های تهران به تساوی 1-1 رضایت دادند!

قرمز های تبریز و سرخ های تهران به تساوی 1-1 رضایت دادند!
تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته 27 ام رقابت های لیگ برتر هجدهم امروز 11 اردیبهشت 98 در استادیوم سهند (یادگار امام) به تساوی 1-1 رسیدند.

ابتد پرسپولیس دقیقه 10 توسط کمال کامیابی نیا روی یک غافل گیری دروازه تراکتور رو باز کرد تا استرس بازیکنانشان زود خالی شود و ترسی از خوردن گل اول نداشته باشند.
در ادامه پرسپولیس فرصت زدن گل دوم رو داشت که محمدرضا اخباری با یک پرش جانانه و فوق العاده مانع فروپاشی دروازه تیمش شد که در همین راستا احسان حاج صفی در ریباند به او کمک شایانی کرد.

سپس تراکتور که در ادامه کاملا نبض بازی رو در اختیار گرفته بود نیمه اول نتوانست به گل برسد. در نیمه دوم ولی موفق به بازکردن دومین خط دفاعی برتر لیگ شد که نهایتا دانیال اسماعیلی فر دقیقه 80 گل مساوی رو به ثمر رساند.

قبل و بعد از گل تراکتور 2-3 موقعیت 100% گلزنی با بی دقتی بازیکنان از دست رفت ولی روی یک صحنه علیرضا بیرانوند یک سوپرواکنش استثنایی از خود به جای گذاشت تا تیمش با 1 امتیاز از تبریز خارج شود.

این بازی جنجال خاصی نداشت و نه در مستطیل سبز و نه در سکوها چیزی که از آن به عنوان حاشیه بتوان یاد کرد وجود نداشت و در آرامش هرچه تمام تر بازی به پایان رسید که کمیته اخلاق تشکر و قدردانی ویژه ای از باشگاه تراکتور بعمل آورد.

نکته جالب این مسابقه حضور هواداران ترکمن صحرا بود که اتوبوس های اختصاصی برای آنها توسط سردار آزمون در نظر گرفته شده بود تا این بازی را از نزدیک نظاره گر باشند و از تراکتور حمایت کنند.

برچسب‌ها: تیراختور تراکتور پرسپولیس سردار آزمون ترکمن صحرا دانیال اسماعیلی فر کمال کامیابی نیا اخباری بیرانوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

223 Tiraхtur1398/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi