خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

کواچ: آماده‌ایم تا به فینال حذفی برسیم

کواچ: آماده‌ایم تا به فینال حذفی برسیم
بایرن مونیخ (چهارشنبه) باید در نیمه نهایی جام حذفی آلمان برابر وردربرمن قرار گیرد و در صورت برتری در این دیدار می‌تواند صعودش را به فینال جام حذفی این کشور قطعی کند.

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ قبل از این دیدار در نشست خبری خود گفت: خوشبختانه برای این دیدار متس هوملس و خامس رودریگس را بار دیگر در اختیار خواهیم داشت ولی درباره وضعیت آلابا چیزی نمی‌توانم بگویم فقط اینکه او تمرینات خودش را به صورت انفرادی انجام داده است. روبن را هم به احتمال زیاد در این دیدار در اختیار نداریم. این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد. یک بازی خیلی دشوار در انتظار ماست ولی دوست داریم در اولین فینال فصل حضور داشته باشیم. همه بازیکنان منتظر این دیدار هستند تا با تمام توان حریف خودمان را شکست دهیم و به دیدار نهایی برسیم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما این هفته با وردربرمن در لیگ بازی داشتیم و دیدید که بازی دشواری پشت سر گذاشتیم و با یک گل به برتری رسیدیم. این دومین بازی ما با حریف در یک هفته است که حالا در زمین وردربرمن برگزار می‌شود. همان طور که گفتم انتظار یک بازی دشوار را در بازی فردا شب داریم و بعد از آن به سراغ بازی با نورنبرگ خواهیم رفت.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ وردربرمن نیکو کواچ (سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

97 Güneyazerbaycan1398/02/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi