خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

رونالدو می ماند یا میرود

رونالدو می ماند یا میرود
یک روز پس از حذف یوونتوس، روزنامه های معتبر ایتالیایی نوشتند رونالدو به قدری عصبانی است که به سران باشگاه اولتیماتوم برای جذب ستاره های بزرگ در تابستان داده است. فوق ستاره پرتغالی تیمی برنده و مدعی فتح لیگ قهرمانان برای فصل بعد می خواهد و تنها یک سال به یوونتوس مهلت داده است و اگراهداف او برآورده نشوند، تابستان 2020 از یووه جدا خواهد شد. طبق این گزارش، رونالدو با وجود اینکه تا 2022 قرارداد دارد؛ احتمال اینکه به این قرارداد پایبند بماند، بسیار اندک است.

رونالدو البته هرگونه شایعه مربوط به جدایی خود در تابستان آتی را رد و تاکید کرد که 1000 درصد در یوونتوس خواهد ماند ولی او نمی خواهد شانس دستیابی به توپ طلای ششم خود را یک سال دیگر نیز از دست بدهد. فوق ستاره پرتغالی به خوبی می داند که راه رسیدن به توپ طلا از لیگ قهرمانان می گذرد و یوونتوس فصل بعد باید تیمی قدرتمندتر باشد تا بتواند فاتح لیگ قهرمانان شود.

برچسب‌ها: #رونالدو #توپ طلا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 Cf Sepahan1398/02/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi