خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

خطر جدايي شش ستاره استقلال در پايان فصل

خطر جدايي شش ستاره استقلال  در پايان فصل
در شرایطی که با پایان اردیبهشت ماه لیگ برتر به پایان می رسد هنوز مدیران باشگاه فعالیت خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر خود آغاز نکرده اند.

فصل قبل سرور جپاروف، مجید حسینی، امید ابراهیمی، مامه تیام و امید نورافکن بازیکنانی بودند که با پایان بازی‌ها از استقلال جدا شدند و خیلی ها ایرادی که از مدیران سابق باشگاه می گرفتند این بود که آنها خیلی دیر برای تمدید قرارداد با بازیکنان سابق خود دست به کار شدند و نتوانستند آنها را مجاب به ماندن کنند.

این اتفاق البته برای فصل جدید هم در حال رخ دادن است، جایی که قرارداد بازیکنان تاثیرگذاری مثل وریا غفوری، مهدی رحمتی، علی کریمی، پژمان منتظری، پاتوسی و روزبه چشمی در پایان فصل تمام می شود و آنها می‌توانند آزادانه تیم جدید خود را انتخاب کنند.

با این حال مدیران باشگاه هنوز مذاکره‌ای با این بازیکنان انجام نداده‌اند و این اتفاقی است که می‌تواند در پایان فصل باعث جدایی تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار تیم شود.

استقلال در حال حاضر بیش از هرچیزی نیاز به حفظ شاکله تیم این فصل خود دارد اما هنوز مدیران باشگاه فعالیت خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان آغاز نکرده اند و این موضوعی است که نگرانی هایی را ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها: جدایی ستاره استقلال پاتوسی چشمی منتظری غفوری رحمتی کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

209 بارسا مسی 20151398/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi