خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,227

فصل برای مدافع رئال مادرید به اتمام رسید

فصل برای مدافع رئال مادرید به اتمام رسید
به نقل از مارکا، رئال این روزها خود را برای بازی مقابل اتلتیک بیلبائو آماده می کند. در فصلی که برای رئال از ماه مارچ به اتمام رسیده و این تیم شانسی برای قهرمانی ندارد، رئالی ها برای غرور خود قصد پیروزی در شش بازی باقیمانده را دارند.

خبر بد برای رئال اینکه آلوارو اودریوسولا، مدافع راست رئال روز گذشته در جریان تمرین و پس از برخورد با وینیسیوس از ناحیه استخوان دنده مصدوم شد و طبق اعلام تیم پزشکی رئال باید جراحی شود. به این ترتیب او ادامه فصل را از دست خواهد داد. او پس از بازگشت زیدان و به دلیل مصدومیت دنی کارواخال، سه بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال بود ولی برابر لگانس به نیمکت ذخیره ها بازگشت.

اودریوسولا تابستان گذشته از رئال سوسیداد به رئال پیوست و فصل چندان موفقی را با این تیم پشت سر نگذاشت. او در مقطع ابتدایی فصل نیز دچار مصدومیت شده بود و چندین هفته به دور از میادین ماند.

برچسب‌ها: رئال مادرید اودریوزولا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

114 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1398/01/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi