خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

کلین شیت؛ فروزان از بیرانوند سبقت گرفت...

کلین شیت؛ فروزان از بیرانوند سبقت گرفت...
محسن فروزان با گل نخوردن در هفته بیست و چهارم بازی ها و در برابر صنعت نفت چهاردهیمن کلین شیت خود را ثبت کرد تا از این حیث رکوردار شود.

به گزارش "ورزش سه"، حالا او دروازه بانی است که در فصل جاری لیگ برتر بیشترین کلین شیت را داشته است. هم چنین او 647 دقیقه است که در بازی های لیگ برتر گل نخورده است و اگر در سه بازی آینده در برابر تیم های سپیدرود، پیکان و ذوب آهن گل دریافت نکند رکورد سید حسین حسینی دروازه بان استقلال تهران را خواهد شکست. دروازه بان استقلال در فصل گذشته بازی ها 847 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشت.

کلین شیت های پی در پی محسن فروزان در تراکتورسازی در جهش این تیم در جدول رده بندی تاثیر بسزایی داشته است. او پیش از بازی با صنعت نفت گفته بود هواداران تراکتورسازی نگران تیم نباشند چون محسن فروزان را دارند!

اما در رتبه دوم جدول کلین شیت ها شاهد حضور دروازه بان تیم اول بازی ها هستیم. علیرضا بیرانوند که تنها یک کلین شیت کمتر نسبت به محسن فروزان انجام داده است. علیرضا بیرانوند با وجود حذف تیم ملی در جام ملت ها و هم چنین عدم قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا روحیه خود را از دست نداده است و در فصل جاری هم شاهد دروازه بانی های خوبی از او درون دروازه تیم پرسپولیس بودیم. دروازه بانی که می توانست در سال 2018 مرد سال فوتبال آسیا باشد.

برچسب‌ها: محسن فروزان تیراختور تراکتور تراکتورسازی فروزان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

179 شیرفوی1398/01/18

مینا فوتبالی: ای خدا چه شود بازی با پرسبولیس.انتقام بازی برگشت پارسال و رفت امسال رو میکشیمشون

18 فروردين (17:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi