خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,563

ترکیب تراکتور همان همیشگی می‌شود؟

ترکیب تراکتور همان همیشگی می‌شود؟
یکی از ویژگی های جورج لیکنز از اولین باری که روی نیمکت تراکتورسازی نشست، این بود که او اعتقاد زیادی به ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. لیکنز علاوه بر اینکه در پنج، شش مسابقه اول نیم فصل دوم تیمش را با کمترین تغییر به میدان فرستاد، در جریان بازی ها نیز کمترین تعویض را داشت.

این مربی بلژیکی اما در بازی گذشته تراکتور مقابل استقلال خوزستان مسعود شجاعی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و از آنتونی استوکس نیز که خیلی دیر از مرخصی برگشت استفاده نکرد تا ساسان انصاری مهاجم اصلی تراکتور باشد و احمد موسوی در پست وینگر به میدان برود. حالا اما با بازگشت شجاعی و استوکس احتمالا مقابل نفت آبادان بازهم شاهد ایجاد تغییراتی در خط حمله تراکتور خواهیم بود.

لیکنز به احتمال فراوان مسعود شجاعی را به ترکیب اصلی برمی‌گرداند و جایگزین موسوی می‌کند. اگرچه انصاری در بازی قبلی در خط حمله عملکرد فوق العاده‌ای داشت اما احتمال بازگشت استوکس به ترکیب اصلی هم وجود دارد. در این صورت تراکتور بازهم به ترکیب موردعلاقه لیکنز برمی‌گردد و بازی هایش را انجام می‌دهد.

دیدار تراکتور و نفت آبادان ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز ترکیب لیکنز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

44 تیم قوی مصطفی1398/01/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi