خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

ستاره یونایتد؛ شکار تابستانی غیرمنتظره بارسا

ستاره یونایتد؛ شکار تابستانی غیرمنتظره بارسا
به نقل از سان، خوان ماتا که قراردادش در پایان همین فصل به اتمام می رسد، قصد تمدید با منچستریونایتد را ندارد و در حال بررسی پیشنهادات خود است.

یکی از این پیشنهادات از بارسلونا است و ستاره اسپانیایی را به شدت وسوسه می کند. بارسا با علم به این موضوع که ماتا بازیکن آزاد است و جذب او هیچ هزینه ای نخواهد داشت، قراردادی دو ساله را به این بازیکن پیشنهاد داده و صحبت های امیدوار کننده ای نیز با پدر او داشته است. پیشنهاد به قدری جذاب است که ماتا تصمیم خود برای پیوستن به بارسا را گرفته است.

او زمانی که در والنسیا بازی می کرد نیز مورد توجه بارسا قرار داشت اما با پیشنهاد بهتر چلسی راهی این تیم شد. ماتا از چند تیم در لیگ ایتالیا، لیگ برتر و نیز لالیگا یپشنهاداتی دارد اما ترجیح می دهد سال های پایانی فوتبالش را در بارسا و کنار مسی سپری کند. او قصد ندارد شانس بازی کنار فوق ستاره آرژانتینی را از دست بدهد.

برچسب‌ها: بارسلونا خوان ماتا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

95 تیم قوی مصطفی1398/01/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi