خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,747

پیروزی استقلال برابر سپاهان با سوپر گل پاتوسی در آخرین لحظه

پیروزی استقلال برابر سپاهان با سوپر گل پاتوسی در آخرین لحظه
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری یک بر صفر شاگردان شفر به پایان رسید.

استقلال نیمه اول را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتند از جمله شوت ایسما که نیازمند در دقیقه هفتم آن را در آغوش گرفت. در ادامه سپاهان کمی جلو آمد و درخشش حسینی مانع از گلزنی این تیم شد.

در نیمه دوم بازی آرام دنبال می‌شد تا اینکه منشا در دقیقه 74 با یک شوت تلاش کرد دروازه سپاهان را باز کند ولی باز هم نیازمند با واکنشی به موقع مانع از گلزنی آبی‌ها شد. در سوی دیگر میدان هم سپاهان در ضد حملات خطرناک بود و ضربه سر شهباززاده در دقیقه 80 از جمله فرصت‌های این تیم بود که راهی اوت شد.

در اواخر بازی فشار استقلال بیشتر شد و تبریزی در دقیقه 4+90 می‌توانست برای استقلال گل بزند ولی نیازمند با واکنشی دیدنی مانع از این اتفاق شد. اما این پایان کار نبود و این بار کار خوب تبریزی و منشا با دریبل دو بازیکن توسط پاتوسی همراه بود تا شوت دیدنی او استقلال را به پیروزی برساند.

گفتنی است که استقلال در دقیقه 87 توسط علی کریمی یک گل زد که داور آن را مردود اعلام کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، خسرو حیدری (58- آرمین سهرابیان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی (71- تبریزی) و ایسما (61- منشا).

برچسب‌ها: استقلال سپاهان لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

109 Esteghlal Fc‌1398/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi