خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,146

چرا شانس رئال مادرید برای خرید امباپه کم نیست؟

چرا شانس رئال مادرید برای خرید امباپه کم نیست؟
اخبار حاکی از آن است که رئال مادرید در تابستان قصد دارد خریدهای بزرگی خصوصا در بخش هجومی انجام دهد و نشریه آ.اس مدعی شد کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن یکی از گزینه های تابستانی این تیم است.

در حقیقت باشگاه متمول فرانسوی نیاز به درآمد 150 میلیون یورویی برای اصلاح شرایط فیرپلی مالی خود دارد اما بعید است حاضر به فروش امباپه با چنین مبلغی شود و در صورت انجام این انتقال، رئال مادرید باید رقم بالاتری برای خرید گلزن جوان فرانسوی بپردازد اما مهم اینجاست که خود این بازیکن نیز خواهان این انتقال است.

خود امباپه نیز علاقمند به انتقال به برنابئو است زیرا فکر می کند با لباس رئال مادرید شانس بیشتری برای موفقیت در لیگ قهرمانان و البته فتح توپ طلا در سنین جوانی دارد. مدتی قبل امباپه به دلیل تاخیر در تمرینات از سوی باشگاه پاری سن ژرمن جریمه شد و به همین دلیل اخیرا روابط او با باشگاه کمی خدشه دار شده است.

شاید رئال مادرید بتواند از همین موقعیت استفاده کرده و در تابستانی با پرداخت مبلغی هنگفت برای خرید امباپه، مهم ترین انتقال سال را رقم بزند.

برچسب‌ها: رئال مادرید ام باپه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

107 Berlion1398/01/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi