خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

سرمربی برزیل: وینیسیوس باید در رئال خوب بازی کند

سرمربی برزیل: وینیسیوس باید در رئال خوب بازی کند
تیته، سرمربی برزیل درباره وینیسیوس، ستاره رئال مادرید گفت او با عدم حضور در بازی‌های دوستانه برزیل مقابل پاناما و جمهوری چک فرصت خوبی را برای حضور در کوپا آمریکا از دست داده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از پیروزی 3-1 این تیم مقابل جمهوری چک در بازی دوستانه‌ای که دیروز انجام شد در مورد وینیسیوس، ستاره جوان رئال مادرید گفت او به دلیل عدم حضور در بازی‌های دوستانه مقابل پاناما و جمهوری چک، فرصت خوبی را از دست داده و اگر می‌خواهد در کوپا آمریکا با پیراهن برزیل به میدان برود باید در رئال مادرید خوب بازی کند.

ابتدا قرار بود وینیسیوس در دو بازی دوستانه برزیل مقابل پاناما و جمهوری چک به میدان برود ولی او در آستانه این دو بازی به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا این دو بازی را از دست داد تا حالا با توجه به صحبت‌های تیته، حضورش در رقابتهای کوپا آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

وینیسیوس تا اوایل ماه مه قادر به حضور در میادین نخواهد بود و این در حالی است که کوپا آمریکا در ماه ژوئن آغاز خواهد شد.

تیته به خبرنگاران گفت:" وینیسیوس فرصت خوبی را از دست داد و این دو بازی می‌توانست برایش فرصت مهمی باشد. به همین علت او باید در باشگاهش خیلی خوب بازی کند تا جایگاهش در تیم ملی تثبیت‌شده باشد".

سرمربی برزیل در ادامه گفت:" من به وینیسیوس و نرس می‌گویم در باشگاه‌هایتان خیلی خوب بازی کنید. ما شما را زیر نظر خواهیم داشت و با شما همراه خواهیم بود ولی بدانید که بازی‌های باشگاهی شما در تصمیم نهایی ما بسیار موثر خواهد بود".

برچسب‌ها: وینیسیوس رئال مادرید برزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

175 هایزنبرگ کبیر1398/01/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi