خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

اونانا یکی از گزینه‌های بارسا در صورت جدایی سیلسن است.

اونانا یکی از گزینه‌های بارسا در صورت جدایی سیلسن است.
آندره اونانا، دروازه بان کامرونی آژاکس از بازگشت به بارسلونا استقبال کرد.

اونانا که اکنون ملی‌پوش هم هست، پرورش یافته لاماسیا است که تابستان 2015 تصمیم گرفت راهی آژاکس شود. او به خاطر تشابه بالای سبک بازی بارسا و آژاکس به راحتی در ترکیب نماینده پرافتخار هلند جا افتاد و در سه فصل اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. اکنون او به چند تیم بزرگ از جمله بارسلونا لینک می‌شود. ظاهرا اونانا یکی از گزینه‌های بارسا در صورت جدایی یاسپر سیلسن است.

به گزارش موندو دپورتیوو، اونانا درباره بازگشت احتمالی اش به بارسلونا گفت:

اگر قرار باشد به بارسلونا برگردم و برگردم، خوشحال خواهم شد. از رقابت کردن نمی‌ترسم و اگر رقیبم دروازه بانی بزرگ‌تر از خودم باشد، چه بهتر چون چیزهای بیشتری از او یاد می‌گیرم. زمان پاسخ این سوال را خواهد گفت. فعلا بازیکن آژاکس هستم و در این تیم خوشحالم و می‌خواهم جام‌های زیادی در هلند ببرم.

پیروزی 1-4 در برنابئو؟ می‌دانیم تاریخ سازی کرده‌ایم. به خودمان باور داشتیم و می‌دانستیم اگر توپ را به دقت و سریع به گردش در بیاوریم، مادرید به چالش کشیده خواهد شد و با زدن یک گل، بازی کاملا به تعادل کشیده می‌شود. فقط وقتی گل چهارم را زدیم از صعود مطمئن شدم. سه شنبه، شادترین روزی بود که در آژاکس تجربه‌ کرده‌ام. مادرید تیمی نیست که به حذف شدن عادت داشته باشد چه برسد به اینکه در برنابئو 1-4 شکست بخورد. ما آماده شده بودیم و با تمام توان به مصاف مادرید رفتیم. آنها بابت پیروزی در بازی رفت و اینکه در خانه بازی می‌کردند، اعتماد زیادی به صعودشان داشتند.

برچسب‌ها: بارسلونا بارسا اونانا سیلسن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

152 بالکادروس1397/12/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi