خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

توافق عجیب شفر با سرمربی تیم ملی امید بر سرِ 2 ستاره ملی‌پوش

توافق عجیب شفر با سرمربی تیم ملی امید بر سرِ 2 ستاره ملی‌پوش
سرمربی کروات فوتبال ایران بر سر 2 بازیکن ملی‌پوش استقلال تهران با سرمربی آلمانی استقلال به توافق رسید.
در رزوهای گذشته و به دلیل حضور 5 بازیکن استقلال تهران در تیم ملی امید و بازی شاگردان کرانچار در فروردین‌ماه حاشیه‌ها و اتفاقاتی از سوی باشگاه استقلال و مدیران تیم ملی امید پیش ‌آمد که گویا اکنون و در شرایط فعلی، با صحبت‌هایی که میان سرمربیان دو تیم صورت گرفته، دو طرف ماجرا به توافقاتی رسیده‌اند.
بر اساس صحبت‌های رد و بدل شده مابین شفر و کانچار، سرمربی آلمانی استقلال به سرمربی کروات تیم ملی ایران اطمینان داده است که الهیار صیادمنش و امید نورافکن که از بازیکنان ترکیب اصلی استقلال به حساب می‌آیند بعد از سپری کردن دو دیدار این تیم در اسفندماه، با آمادگی کامل در اردوی تیم امید حضور خواهند یافت
به این ترتیب این دو ستاره در اردوی اولیۀ تیم ملی که 11 اسفند برگزار خواهد شد حضور ندارند و از جمع آبی‌پوشان فقط 3 بازیکن در این اردو حاضر می‌شوند تا بعد از اتمام دیدارهای هفتۀ بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دو ستارۀ دیگر به جمع شاگردان کرانچار اضافه شوند.

برچسب‌ها: شفر تیم ملی امید کرانچار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

174 پسران بد251397/12/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi