خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

سولاری: ترس از مسی برای ما معنا ندارد

سولاری: ترس از مسی برای ما معنا ندارد
به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم در نوکمپ با تساوی 1-1 خاتمه یافت و رئال در صورت تساوی بدون گل یا پیروزی بر بارسا پس از 5 سال به فینال کوپا دل ری خواهد رسید.

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال نشست خبری این بازی گفت:« این یک نیمه نهایی کوپا دل ری است و قطعا هر دو تیم انگیزه های یکسانی دارند. اینطور نیست که انگیزه ما بیشتر باشد. بازی رفت نمایش خوبی داشتیم و امیدوارم فردا هم بازی خوب مان را تکرار کنیم. در نیمه اول بازی رفت، فوق العاده بودیم و البته نیمه دوم هم خوب بازی کردیم. باید برابر بارسا نمایش بی نقصی داشته باشیم تا راهی فینال شویم.»

گرت بیل یا لوکاس:« تمرکز من و تمام تیم روی بازی است. گرت بیل و همه بازیکنان برای ارائه نمایشی خوب در بازی برگشت متحد شده اند.

در بازی رفت تیمی منجسم در تمام خطوط بودیم و بازی ما چشم نواز بود. توجه به اینکه فردا بیل بازی خواهد کرد یا لوکاس، درست نیست. ما بیش از 1000 روز است که قهرمان اروپا هستیم و این ممکن نمی شد مگر با اتحاد و همبستگی. اینجا هر کسی وارد زمین می شود، تمام توانش را می گذارد. در تیم من کسی روی این مسائل تمرکز نمی کند. همه به سختی تلاش می کنند و تمرینات خوبی انجام داده اند. می خواهیم از بازی فردا لذت ببریم. در مورد ترکیب اصلی به جمع بندی نهایی رسیده ام ولی اینجا آن را فاش نخواهم کرد.»

حرف زدن با بیل در مورد جشن نگرفتن گل در بازی با لوانته:« اگر صحبتی شده باشد، بین خودمان می ماند و نیازی به گفتنش در نشست خبری نیست.»

ترس از مسی:« در فوتبال ترس از یک بازیکن معنا ندارد. ما قرار است از بازی فردا و رقابت با بارسلونا و مسی لذت ببریم. بازیکن در زمین باید از فوتبال خودش لذت ببرد نه اینکه از بازیکن حریف بترسد.»

گزینه اصلی برای جناج چپ(مارسلو یا رگیلون):« تصمیم گرفته شده ولی به شما نمی گویم.»

وینیسیوس:« همه بازیکنان در این مدت به وینی کمک کرده اند. او با استعداد بالایش و درس گرفتن از بازیکنان باتجربه، توانسته احترام هم تیمی هایش را به دست بیاورد.»

پیغام برای هواداران:« ورزشگاه را پر کنند و یاری گر ،ما برای رسیدن به فینال باشند.»

برچسب‌ها: رئال ال کلاسیکو سولاری مسی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

113 هایزنبرگ کبیر1397/12/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi