خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

عامل مهم پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی چه بود؟!

عامل مهم پیروزی استقلال مقابل پارس جنوبی چه بود؟!
سرمربی آبی‌های پایتخت به همراه شاگردانش، با ترفند خاصی مقابل پارس جنوبی ظاهر شدند و همین امر موجب پیروزی آن‌ها شد.
وینفرد شفر در مقابل پارس جنوبی، از هفتۀ هجدهم لیگ برتر ایران، با ترکیب متفاوتی تیمش را راهی میدان کرد و در پایان هم موفق شد به پیروزی 2-0 دست پیدا کند.

شفر که در بازی‌های گذشتۀ لیگ، برخی از بازیکنانش را در پست‌های مختلف بازی می‌داد، گاهی نتیجه می‌گرفت و گاهی هم نه؛ اما این سرمربی در بازی با پارس جنوبی تصمیم گرفت که حدأقل یک بار دست به ریسک بزند و بازیکنانش را در پست‌های تخصصی‌شان بازی دهد.

آبی‌ها در روزی که حتی محروم و مصدوم نداشتند، توانستند برنده مسابقه شوند. به طوری که منتظری بعد از مدت‌ها در قلب دفاع قرار گرفت و وریا هم به پست دفاع راست منتقل شد و صیادمنش هم در سمت راست زمین، باعث شدند تا تیم جان تازه‌ای بگیرد.چشمی هم بالاخره در پست تخصصی خود قرار گرفت و با زدن ضربات سر و پرس روی بازیکنان حریف مانع پیشروی آنها شد.

این چیدمان کاملاً درست باعث شد تا شفر نشان دهد که ریسک هم گاهی اوقات جواب می‌دهد و شاید این سرمربی در دیدارهای بعدی تیمش باز هم با همین ترکیب شاگردانش را به زمین بفرستد.

برچسب‌ها: استقلال تاکتیک استقلال-پارس جنوبی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

144 پسران بد251397/12/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi