خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

فوری: محرومیت منشا و حقیقی تا اطلاع ثانوی

فوری: محرومیت منشا و حقیقی تا اطلاع ثانوی
کمیته اخلاق اعلام کرد:
فوری: محرومیت منشا و حقیقی تا اطلاع ثانوی

کمیته اخلاق فدراسیون به موضوع جنجالی زد و خوردهای انتهای هفته فوتبال ایران ورود کرد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا حقیقی گادوین منشا و فرهاد مجیدی سه چهره‌ای بودند که در این موضوعات به عنوان نقش اصلی معرفی شده و حالا کمیته اخلاق برای رسیدگی به پرونده آنها ورود کرده است.

بنا بر آنچه که یکی از اعضای این کمیته به خبرنگار ما می‌گوید علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی و گادوین منشا مهاجم استقلال تا اطلاع ثانوی حق فعالیت فوتبالی ندارند تا با حضور در کمیته اخلاق به پرونده آنها رسیدگی شود.حقیقی متهم به شکستن بینی علی خطیر معاون باشگاه استقلال است اما خودش این مسئله را تکذیب می کند.

البته حقیقی فعلا که برای تمرینات و رسیدگی به خانواده در ایران به سر می‌برد و زیر فشار بازی کردن نیست اما مهاجم کامرونی استقلال که در مسابقه این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان در واکنش به حرکت یکی دو تماشاچی به آنها حمله ور شده بود با استقلال به قطر سفر کرده و در بازگشت به ایران در این جلسه حضور خواهد یافت.او یکی از ستاره های تیمش در چندهفته گذشته بوده و اعضای باشگاه استقلال به دفاع از وی پرداخته وقصور نیروهای امنیتی را باعث بروز این اتفاق معرفی کرده اند.

به گفته این مقام آگاه فرهاد مجیدی نیز مدنظر این کمیته است و پس از استعلام از پلیس راهور به وضعیت او نیز رسیدگی خواهد شد.

برچسب‌ها: منشا استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 3

144 سه محل 67641397/12/11

Number 07: دیدن منشا توی استقلال شده ستاره دارن محرومش می کنن الکی بعد لنگ کثیف فحش خواهر مادر میدن نازن نباید محروم بشن

11 اسفند (19:27)


Winterfell_ch: منشا نیجریه ای هست دلبندم نه کامرونی

11 اسفند (18:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi