خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

وینیسیوس، جایگزین کوتینیو در تیم ملی برزیل؟

وینیسیوس، جایگزین کوتینیو در تیم ملی برزیل؟
فیلیپ کوتینیو که در ژانویه گذشته با قراردادی به مبلغ 142 میلیون پوند، لیورپول را ترک کرده و به بارسلونا پیوسته بود در این باشگاه کاتالان انتظارهای زیادی بوجود آورده بود ولی ستاره برزیلی در بارسلونا نتوانست آنچنان که انتظار می‌رفت درخشان ظاهر شود و مشکلات او در این تیم همچنان ادامه دارد. در حال حاضر عثمان دمبله موقعیت کوتینیو در ترکیب فیکس بارسا را به خود اختصاص داده و کوتینیو نمی‌تواند برای این تیم فیکس بازی کند.

اما در حریف ازلی بارسلونا، رئال مادرید، وینیسیوس 18ساله، جوان تازه‌نفس برزیلی، این روزها با عملکرد خارق‌العاده‌اش در بازی‌های مختلف مورد توجه دنیای فوتبال قرار گرفته و به همین خاطر، برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان برزیل دعوت شده است.

کوتینیو در دوران سرمربی‌گری تیته در برزیل، یکی از بازیکنان فیکس تیم بوده ولی با توجه به دو بازی دوستانه پیش روی برزیل مقابل پاناما و جمهوری چک، که در آنها فرصت‌های زیادی برای استفاده گردشی از بازیکنها وجود دارد، به نظر می‌رسد جایگاه کوتینیو حالا با تهدید مواجه شده است.

این دو بازی دوستانه که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار می‌شود به تیته امکان می‌دهد تا بازیکنانش را به دقت زیر نظر گرفته و برای رقابتهای کوپا آمریکا، قوی‌ترین سلسائو را آماده و روانه میدان کند.

برچسب‌ها: تیم ملی برزیل کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

113 تیم قوی مصطفی1397/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi