خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,118

مسی را می زنند و کارت نمی گیرند

مسی را می زنند و کارت نمی گیرند
تکل بسیار خشن تونی کروس روی لیونل مسی در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل‌ری، هواداران بارسا را عصبانی کرده، به خصوص به این خاطر که کروس به خاطر این تکل خشن با هیچ جریمه‌ای از سوی داور مواجه نشده و حتی کارت زرد هم دریافت نکرده است.

در ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه، رئال مادرید که انتظار داشت با توجه به گل زده در خانه حریف در بازی رفت، در خانه خود به راحتی به فینال جام حذفی صعود کند، با بارسلونایی روبرو شد که برای پیروزی به میدان آمده بود و در آخر رئال فهمید که در مقابل این بارسا حرفی برای زدن نخواهد داشت.

به همین خاطر عصبانیت بازیکنان رئال از شرایط بازی طبیعی به نظر می‌رسید. عصبانیتی که تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، در دقیقه 43 بازی آن را روی لیونل مسی خالی کرد.

تکل بسیار خشن کروس روی ابرستاره آرژانتینی از سوی داور با هیچ جریمه‌ای روبرو نشد و او حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد، اما بازیکنان بارسا در آن لحظه و هواداران این تیم معتقدند کمترین جریمه کروس برای این حرکت باید یک کارت قرمز می‌بود.

هواداران بارسا در شبکه‌های اجتماعی با پخش متعدد ویدیوی صحنه خطای کروس، از کمیته داوری فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌پرسند که چطور ممکن است چنین خطای واضح و خشنی از سوی داور با هیچ جریمه‌ای روبرو نشود.

برچسب‌ها: بارسلونا رئال مادرید تونی کروس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

209 تیم قوی مصطفی1397/12/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi