خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,560

گمگشته باز آید؟!

گمگشته باز آید؟!
لی اروین که در آخرین روزهای نقل و انتقالات ابتدای فصل به تراکتورسازی پیوست، نخستین بار در هفته پنجم به‌عنوان بازیکن جانشین برابر سپاهان به میدان رفت و بعد از آن در دو مسابقه حضور تعویضی در زمین داشت و در سه دیدار هم از ابتدا بازی کرد.

این مهاجم ۲۴ ساله اسکاتلندی که در ۶ مسابقه برای تراکتورسازی ۴ گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی داشت، آخرین بار در هفته دوازدهم برابر ذوب‌آهن به میدان رفت که در حضور تعویضی خود توانست هت‌تریک کند و تبدیل به ستاره تراکتور شود ولی او بعد از آن و با تعطیلی لیگ برتر از ایران رفت و دیگر به تبریز بازنگشت.

لی اروین که با وجود تلاش زیاد مسؤولان باشگاه تراکتورسازی و حتی تهدید به شکایت از او به فیفا، به ایران نیامد و به همکاری‌اش با این تیم ادامه نداد، اکنون بعد از مدت‌ها آفتابی شده و پیامی به هواداران تراکتور داده تا وضعیت‌اش مبهم نماند.

این مهاجم اسکاتلندی در جدیدترین پیام خود عنوان کرده است: «از پیام‌ها و حمایت‌های شما تشکر می‌کنم؛ این هفته وضعیتم را با همه شما در جریان می‌گذارم.»

برچسب‌ها: تراختور تبریز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

116 Blue Diamonds1397/11/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi