خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

راموس: هواداران، برنابئو را برای بارسا جهنم کنند

راموس: هواداران، برنابئو را برای بارسا جهنم کنند
دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا دیروز در استادیوم نوکمپ، بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی را انجام داده و با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند. حالا رئال در بازی برگشت در برنابئو میزبان بارسا خواهد بود و با توجه به گلی که در خانه حریف به ثمر رسانده، شرایط کمی به سود رئال خواهد بود.

سرخیو راموس کاپیتان رئال می‌گوید امتیاز میزبانی در بازی بعدی برای تیمش کلیدی خواهد بود. او از هواداران رئال خواست برنابئو را برای بارسلونا به جهنمی سوزان تبدیل کنند.

راموس با انتشار توییتی به زبان اسپانیایی خطاب به هواداران رئال نوشت:" بازی خیلی سخت و فشرده‌ای داشتیم. برنابئو کلید صعود به فینال است. شما کلید صعود رئال هستید. همه به پیش".

رئال در نوکمپ بازی را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه شش با گل واسکز از حریف پیش افتاد. بارسا اما در ادامه به تیم برتر میدان تبدیل شد و در دقیقه 58 گل تساوی را به ثمر رساند. با اینکه مسی که حرف و حدیثهای زیادی درباره حضورش در بازی دیروز وجود داشت در نهایت به میدان آمد ولی نتوانست گل پیروزی‌بخش بارسا را به ثمر برساند تا رئال در برنابئو به خاطر گلی که در خانه حریف زده، امتیاز بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بارسلونا راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

189 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/11/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi