خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

جو برنابئو وحشتناک تر از نوکمپ است

جو برنابئو وحشتناک تر از نوکمپ است
لوپز سال گذشته مربی تیم دوم بارسلونا نیز بود ولی به دلیل کسب نتایج نامطلوب از سمت خود برکنار شد. او در والنسیا کنار مندیتا زوج مخوفی را تشکیل داده بود اما در بارسلونا نتوانست روزهای اوجش را تکرار کند.

لوپز که سابقه حضور در چند ال کلاسیکو را دارد، در آستانه مصاف امشب رئال و بارسا در نوکمپ گفت:« رئال نسبت به ابتدای فصل از اعتماد به نفس بیشتری برخودار شده و تیم تر از همیشه شده است. بخش اعظمی از این فرم خوب رئال را باید متوجه ایده های سانتیاگو سولاری دانست. از نظر من بزرگترین نقطه قوت بارسا به همکاری آلبا و مسی بر می گردد که چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می کنند. اگر بیل در زمین باشد، چون دفاع کردن را خوب بلد نیست، رئال از ناحیه آلبا ضربه پذیر خواهد شد.

بارسا معمولا از سوی تیم هایی که به خوبی پرس می کنند، دچار مشکل می شود. باید دید امشب رئال چگونه کار پرسینگ را انجام خواهد داد.»

جو دو ورزشگاه:« برنابئو اغلب جوی وحشتناک تر از نوکمپ در ال کلاسیکو ها دارد به غیر از زمان هایی که فیگو به نوکمپ می آمد که جو ورزشگاه غیر قابل توصیف می شد.»

مسی:« شاهد ال کلاسیکوی فوق العاده ای خواهیم بود. با مسی در زمین برای بارسا و رئالی که در بهترین فرمش است.»

برچسب‌ها: بارسلونا ال کلاسیکو نیوکمپ سانتیاگو برنابئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

184 تیم قوی مصطفی1397/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi