خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

مامور ویژه مهار مسی چه کسی خواهد بود؟

مامور ویژه مهار مسی چه کسی خواهد بود؟
لیونل مسی در دیدار اخیر بارسلونا دچار مصدومیت شد و حضور او از ابتدا در ترکیب تیمش مشخص نیست. با این حال در صورتی که او از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد، سولاری برنامه ویژه ای برای مهارش خواهد داشت. سرمربی آرژانتینی قصد دارد از مارکوس یورنته، هافبک جوان خود برای مهار مسی استفاده کند.

مارکوس یورنته سابقه بازی کردن مقابل مسی در نوکمپ را دارد. او در زمانی که به عنوان بازیکن قرضی در آلاوس توپ می‌زد، توانست مسی را کاملا از جریان بازی خارج کند تا تیمش در کمال شگفتی، 2-1 پیروز بازی شود. او همچنین دو بار دیگر با مسی روبرو شده است که هر دو بازی با پیروزی بارسلونا به پایان رسیده است. یورنته در این دو بازی در رئال سوسیداد حضور داشت.

با این حال عملکرد بسیار خوب یورنته در این فصل باعث شده تا کاسمیرو رقیبی برای پست هافبک دفاعی پیدا کرده باشد. همچنین اعتماد سولاری به او، جایگاهش در ترکیب تیم را محکم کرده است.

او در دیدار اخیر رئال در کوپا دل ری مقابل خیرونا گلزنی کرد و در بازی با آلاوس در لالیگا استراحت داده شد و شاید این استراحت با نیم نگاهی به ال کلاسیکو بوده باشد.

برچسب‌ها: رئال مادرید بارسلونا مسی یورنته

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

114 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi