خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

روش جالب سرمربی تراکتور برای شناخت بازیکنان

روش جالب سرمربی تراکتور برای شناخت بازیکنان
به گزارش ورزش سه، جورج لیکنز امروز برای نخستین بار در مقابل خبرنگاران حاضر شد و در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان، صحبت های خود را انجام داد. سرمربی بلژیکی تیم تراکتور در حالی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود که چند کاغذ مختلف را در دست داشت و راجع به هر کدام از آن ها توضیحاتی را ارائه کرد.

یکی از کاغذها مربوط به آنالیز تیم نفت مسجد سلیمان بود که وقتی یکی از خبرنگاران راجع به شناخت او از تیم حریف پرسید، آن را نشان داد و گفت کادرفنی تیم امیرحسین پیروانی و پاتریک آمار کامل و جامع را در اختیار من قرار داده اند.

همچنین در قسمت دیگری از صحبت ها جورج لیکنز در خصوص لیست تیم تراکتور صحبت می‌کرد و با یک کاغذ دیگر تسلط خود بر لیست تیم را نشان داد. این کاغذ سبز رنگ زمین فوتبال بود و روی آن نام بازیکنان به همراه تصویری از آن ها قرار داده شده بود.

لیکنز در این خصوص گفت که برای این که بازیکنان را بشناسم عکس آن ها را اینجا قرار دادم و به شما هم پیشنهاد میکنم این کار را انجام دهید چون به این شکل راحت تر می‌شود بازیکنان را تعویض کرد و تغییر داد. نکته جالب این که لیکنز نام بازیکنان تراکتور را هم به خوبی می‌شناخت و با اشاره به اسم بازیکنانی چون اخباری و کنستانت گفت که آن ها چند ماه است بازی نکرده اند.

کاغذ سوم سرمربی بلژیکی تراکتور، مربوط به لیست بازی های تیم تراکتور بود که لیکنز در این خصوص گفت برنامه کوتاه مدت ما انجام بازی های فشرده و پیروزی در همه آن ها است.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز جورج لیکنز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

45 تیم قوی مصطفی1397/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi