خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

رسمی؛ آلوارو موراتا به طور قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی؛ آلوارو موراتا به طور قرضی به اتلتیکو مادرید پیوست
دیگو سیمئونه مهاجم مد نظرش را به خدمت گرفت.

همانطور که انتظار داشتیم، آلوارو موراتا، مهاجم 26 ساله چلسی با امضای قراردادی قرضی و 18 ماهه راهی اتلتیکو مادرید شد تا ادامه فصل جاری و فصل آینده را در این تیم سپری کند.

موراتا پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی اش در روز گذشته، امروز (دوشنبه) رسما قراردادش را با این باشگاه امضا کرده است. این مهاجم پس از امضای قراردادش گفت:

از حضور در اتلتیکو مادرید بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم. نمی توانم برای شروع تمرینات و آشنایی با هم تیمی های جدیدم و بازی در کنار آن ها، صبر کنم.

به نظر می رسد اتلتیکو مادرید این گزینه را در اختیار دارد که با پرداخت مبلغ 50 میلیون یورو در تابستان، موراتا را به طور دائمی جذب کند. موراتا چهار سال در آکادمی اتلتیکو مادرید حضور داشت و اکنون به تیم دوران کودکی اش برگشته است. این بازیکن که سابقه بازی در لالیگا، لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا را در کارنامه دارد، در دوران بازی اش 82 گل به ثمر رسانده و 37 پاس گل ثبت کرده است.

گفتنی است آلوارو موراتا در تیم جدیدش پیراهن شماره 22 را به تن خواهد کرد. وی 27 بار سابقه حضور در تیم ملی اسپانیا را دارد و 13 گل ملی نیز به ثمر رسانده است.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید آلوارو موراتا رئال مادرید قرضی بازیکن جدید انتقال فوتبال لالیگا اسپانیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

11 0

384 پرسپولیس‌‌‌1397/11/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi