خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

اسطوره تیم ملی در حمایت از برانکو، کی‌روش را نابود کرد

اسطوره تیم ملی در حمایت از برانکو، کی‌روش را نابود کرد
ورزش11 - پایان کار تیم ملی ایران با کی‌روش، پایان هشت سالِ زجر آور برای فوتبال ایران بود. هیچ کس از نظر فنی کی‌روش را زیر سوال نمی‌برد ولی اخلاق او و توهین‌های زیادی که در هر مقطع به یک سری از اسطوره‌ها می‌کرد و یا مصاحبۀ‌های بی ربط او برای هیزم به آتش تفرقه انداختنش باعث شد خیلی از مردم ایران دیگر دل‌خوشی از این سرمربی پرتغالی نداشته باشند.
خداداد عزیزی در آخرین واکنش خود نسبت به کی‌روش گفت: آقای کی‌روش! تو می‌بری، می‌گویی برانکو. مساوی می‌کنی، می‌گویی برانکو، می‌بازی، باز هم می‌گویی برانکو. تمام اتفاقاتی که می‌افتد همه را به برانکو ربط می‌دهی، اما دست از سر برانکو بردار. یک ساله ۲ میلیون دلار می‌گیری، خرج جراحی دندانت را هم که ما می‌دهیم، دیگر با برانکو چه کار داری؟!
بازیکن سابق تیم ملی ایران که به شدت از این سرمربی پرتغالی عصبانی است در ادامه صحبت‌هایش گفت: برانکو انسان دوست داشتنی و باشخصتی است اگر او به فوتبال ما نمی‌آمد کی‌روش کارهای بدتری در ایران انجام می‌داد، درست است در زمان برانکو من به تیم ملی دعوت نمی‌شدم ولی به درستی او شکی نداشتم. حضور او در پرسپولیس پایه‌های امپراطوری یک عده که برای کی‌روش ساخته بودند را به لرزه درآورد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران خداداد عزیزی برانکو کی روش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

22 8

356 شهرداد نوین1397/11/09

سیرک سید ممد: کیروش خیلی هم خوب بود

1 ارديبهشت (09:35)


شیاطین ابی 14: رفت و حذف شدقهرمان شده مگه؟ استقلال خوزستانم قهرمان لیگ شد اتفاقی. 2006رو یادت بیار حاجی

10 بهمن (13:17)


درآمد خانگی: افروز چرا قبلش پرسپولیس با همین بازیکنان لیگ قهرمانان اسیا هم نمی رفت حالا با برانکو تا فینال رفته چشمات رو باز کن و ببین

10 بهمن (08:44)


افروز قوچان: حالا کی اومده از اخلاق حرف میزنه برانکو تو کشور ما جز دلالی کاری نکردو اگه با پرسپولیسم موفق بوده بخاطر بازیکنای خوب این تیمه وگرن

10 بهمن (07:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi