خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,732

کدام مصدومان استقلال شروع لیگ را از دست می‌دهند؟

کدام مصدومان استقلال شروع لیگ را از دست می‌دهند؟
وینفرد شفر در رختکن و کلینیک باشگاه استقلال مصدومان زیادی دارد که در این میان مرتضی آقاخان قطعا ادامه فصل را از دست خواهد داد و نمی تواند آبی پوشان را همراهی کند اما زمان بازگشت دیگر بازیکنان نامشخص است.

همام عراقی تا اواسط اسفندماه نمی تواند استقلال را همراهی کند و باید در هفته های اول یا دوم اسفند منتظر بازگشت او به میادین باشیم تا احتمالا حداقل 5 یا 6 مسابقه استقلال را از دست دهد.

علی کریمی دیگر مصدوم سرشناس استقلال است که آینده او مشخص نیست؛ کریمی هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و مشخص نیست چه زمانی به میادین بازی می گردد اما با توجه به فاصله 10 روزه تا شروع لیگ، احتمالا او نتواند برابر پیکان استقلال را همراهی کند و شفر نیز او را برای شروع لیگ قهرمانان آماده و سرحال می خواهد.

میزان مصدومیت خسرو حیدری، فرشید باقری و میثم تیموری اما خیلی شدید نیست و این سه بازیکن احتمالا به زودی به تمرینات استقلال اضافه می شوند و می توانند از شروع لیگ تیم شفر را همراهی کنند.

برچسب‌ها: استقلال خسروحیدی مهدی قائدی مرتضی آقا خان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

118 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1397/11/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi